Faceți căutări pe acest blog

24 noiembrie 2010

Nu sunt moderna

Mâncat-am ieri sarmale, mi-am ignorat dieta,
Acuma stau si cuget privindu-mi silueta:
Cu 600 grame-s mai grasă decat ieri!
Cât trebuie să-ndure săracele femei...

Rabdam adesea  foame, ne punem pofta-n cui,
Ca de suntem grasane nu placem nimanui.

Femeia de-i moderna si de-i emancipata
Musai sa fie lunga si musai desirata.

Sa fie slabanoaga, sa n-aiba pic de burta
Sa-i iasa osatura din blugi cu talie scurta.

In schimb, sa aiba sanii, precum doua bidoane,
Chiar de o fi sa-si faca implant cu silicoane.

Sa aiba cracii lungi si pulpele subtiri
Cand o privesti intreaga, sa stai sa te tot miri:
Caci un picior il are, subtire cat o mana...
(S-arate asa de bine, se-abtine-o saptamana)

Nimic nu pune-n gura, decat aer si apa,
Sa aiba siguranta ca-n haine o sa-ncapa.

Un mar daca mananca si deja e prea mult.
La multe, bulimia, a devenit un cult.

Eu, vreau sa fiu subtire, dar nu sa ma abtin.
Sa nu mananc sarmale, e mult prea mare chin.
Mai bine demodata sa par in ochii lumii,
Doar n-o sa rabd de foame ca sa ma placa unii.

Nu vreau s-ajung schelet fara de muschi si vlaga
Sa fiu o lesinata, anemica si bleaga,
Sa n-am putere-n mana, sa-mi fie grea poseta...
Mai bine mananc tot! ... La naiba cu dieta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu