Faceți căutări pe acest blog

24 decembrie 2010

Meniul meu de Craciun :)

 ZEAMA ACRA DE AFUMATURA CU MOARE
In aceste zile, cand mancarea e din belsug, cred ca cel mai bine merge o zeama acra. Si cum e „sezonul” verzei murate, am ales sa fac o zeama de afumatura cu moare.....

N-am folosit nici o reteta, pentru ca la asa ceva, nu e nevoie de reteta.
Am pus la fiert afumatura (o coada de porc) impreuna cu carnatul afumat taiat feliute si putin kaiser taiat bucatele, toate in apa doar cat sa le acopere, cu putina sare. Nu am pus decat putina sare, deoarece zeama de moare este sarata si am preferat s-o dreg la final. Cand carnea a fiert, am adaugat legumele congelate (amestec de morcov, patrunjel, mazare) am turnat peste ale ½ l moare si le-am lasat sa fiarba la foc domol.
O zeama simpla, usoara si gustoasa, care sa taie greata dupa prea multa friptura.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu