Faceți căutări pe acest blog

21 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Mosule, in acest an
Stiu ca nu ai nici un ban,

Stiu ca-i saracie mare,

Dar iti scriu totusi scrisoare.


Dupa cum e obiceiul,

Imi  iau foaia si condeiul

Si din cateva cuvinte

Formulez o rugaminte.


Incerc  sa o scriu in rime,

Chiar de nu-s versuri sublime,

Poate te-oi  indupleca

Sa treci si prin casa mea

Si sa-mi lasi sub brad ceva.


Un cadou mai mic as vrea,

Asta, daca s-ar putea....


Mic de tot, dar sa sclipeasca,

Mana sa-mi impodobeasca,

Sa aiba si-o nestemata

Sa  fiu si mai incantata.


Mosule, nu-i neaparat

Sa fie si ambalat.

Mai bine baga-l in sac

Pe acel care mi-e drag

Si sub brad, fara de preget,

Sa-mi puna inelu-n deget.


Asta-i tot ce imi doresc...

Nu mai scriu, doar iscalesc.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu