Faceți căutări pe acest blog

11 iunie 2011

Sa va povestesc ce mi s-a intamplat.....

Ieri am facut ceva ce n-am facut niciodata: am raspuns avansurilor unor baieti...pe strada.
Baietii aveau cinci ani, iar avansurile i le faceau nepoatei mele 
Atunci m-am gandit eu: "Nico ... ti-a trecut vremea!"

Mergand noi in pas de plimbare, am trecut pe langa doi baietei. Am observat cu coada ochiului cum cei doi se tot agita in jurul nostru - unul cu o bicicleta, iar celalalt cu o trotineta - pana cand, unul dintre ei, mai indraznet, mi se adreseaza:
- Sarumana! Ce fetita frumoasa aveti!
Nu m-am putut opri sa nu izbucnesc in ras. Cand am vazut fata Marei, am izbucnit pentru a doua oara in ras.
- Cati ani are? ma intreaba baiatul.
- 3 ani, zic.
- Nu se poate! Noi avem 5 ani si e cat noi.
- Da, e cat voi, pentru ca e inalta. Dar nu are decat 3 ani.

Cam dezamagiti baietasii, dar totusi, insistenti. Ba sa afle cum o cheama, ba daca mai are frati si surori, ba daca mai trecem prin zona, ca ar vrea sa ne mai vada (pe Mara, nu pe mine) 
Ca sa ne arate cat de barbati sunt, indraznetul spune:
- Eu am gagica.
- Si eu am gagica... zice repede celalalt.
- Si eu am gagica.... sare repede Mara. 

La care unul dintre baietei o lamureste:
- Tu nu ai gagica. Tu ESTI gagica!

Siu uite-asa, dupa ce le-am promis baieteilor ca o sa mai trecem pe-acolo (candva), am plecat mai departe, foarte amuzata de incident. Ca sa vezi.... frumusica asta mica, deja face victime.  Doi dintr-un sut.  Bravo ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu