Faceți căutări pe acest blog

5 iunie 2011

SOARE DE VARA

Mi-e soarele de vară necredincios iubit
Pe-al cărui braț fierbinte ades am adormit.
 
Căzută-n toropeală ca într-un dulce vis,
Dorința de iubire în mine a aprins.
Pe trupul meu flămând de-o caldă mângâiere,
Simt raza lui fierbinte, jucându-se-n tăcere.
 
 Ca un amant cuminte ce nu vrea nici o plată,
Începe-un joc erotic, ma-mbracă-n ciocolată,
Ca tot el, mai apoi, cu buze de jăratic,
Să se lipeasca tandru, de trupul meu molatic.
 
Îmi explorează pielea, bucată cu bucată,
Nu lasă nici o palmă din trup nesărutata.
În palme îmi ia sânii, îi simt cum îmi iau foc
E îndrăzeț, și totuși, îmi place al lui joc.
 
Mă vede așa goală, lipsită de veșminte
Și-l simt cum se repede la coapsa mea fierbinte,
Iar coapsa se deschinde și ca-ntr-o-mbrațișare
Primește înăuntru înfierbântatul soare.
 
De mă iubește azi, iar mâine mă înșeală,
Nu plâng, nu îl blestem și n-o iau drept greșeală.
Pe-atâtea alte trupuri eu știu că le desfată,
Dar nu sunt nici geloasă și nu-s nici supărată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu