Faceți căutări pe acest blog

25 august 2010

PRINT SI CERSETOR

Am cunoscut pe internet iubirea ce-o astept de ani
Mi-a zis că-i print la el in tară si că e doldora de bani,
Dar când idila s-a extins, dincolo de calculator,
In loc de print a apărut un amărât de cersetor.
 
Zile intregi am tot vorbit, ne-am povestit verzi si uscate,
Nici nu mai stiu câte mi-a spus, că nu le-am retinut pe toate.
Despre palatul părintesc mi-a povestit doar intr-o doară,
Căci zilele si le petrece intr-o cochetă vilisoară.
 
Mă si vedeam tronând acolo, vecini de vilă cu Van Damme
Făcând petreceri cu vedete, tinând-o tot intr-un bairam.
Masini si tzoale si bijou-uri, si tot ce sufletu-mi dorea…
Iubitul mi-a promis solemn, că de-l iubesc le voi avea.
 
Eu ascultam, de el vrăjită, si asteptam să-l intâlnesc,
Ca viata, banii si destinul, cu ale lui să le unesc.
In brate să mă treacă pragul palatului vopsit in ocru
Si să fiu nora preferată a viitorului meu socru.
 
Dar când veni la intâlnire, vai Doamne, ce dezamăgire!
In loc de printul cel frumos, zării un tânăr janghinos.
Eu asteptam o limuzină, iar el n-avea deloc masină.
N-avea nici bani, nici lucruri fine si nici nu arăta prea bine.
 
Pierdusem brusc orice sperantă, să merg cu “printul” in vacantă
Si nici sperante de-un palat, căci evident, m-a inselat.
Tot ce mi-a spus a fost minciună si a durat mai mult de-o lună
Iar eu, credula iubitoare, am cam rămas cu ochii-n soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu