Faceți căutări pe acest blog

14 februarie 2011

Valentine's Day

Ei bine, in urma cu ceva ani, pe vremea cand eram tanara si nebunatica, intr-o sfanta zi de Valentine's, m-am casatorit. :))
M-am casatorit pentru  o zi.
In fata Casei de Cultura a Studentilor se oficiau casatorii pentru o zi.  Era un codoi lung..... cat o zi de post. O coada lunga si lata pe vreo 3-4 randuri.  Toti tinerii parca 'nebunisera.
Iubitului meu de pe atunci, mai nebunatic decat mine si totodata mai tanar cu vreo 5 ani (toti iubitii mei au fost mai tineri decat mine cu cativa ani) i s-a facut de insuratoare si-a tinut mortis sa ne casatorim.  :)))   Eu, suficient de nebunatica, dar nu suficient de romantica, i-am spus:
"Dragul meu, io te iau.... dar daca stau la coada asta, pana ne vine randul, imi trece iubirea si gasesc pe altul. Fa' ceva si ia-ma repede, altfel, pe cuvant ca n-o sa ma ai"
Si a facut! A gasit niste amici "in fata" si-am intrat in rand.
Cand am ajuns in fata ofiterului starii civile, ne-a intrebat:
"Sunteti hotarati sa faceti pasul?"
EL: "DA, suntem!"
EU: "Nu-s!"
Ofiterul: "Atunci treceti inapoi la coada. Poate, pana va vine din nou randul, va hotarati!"
Cand am auzit una ca asta, i-am sarit iubitului meu de gat, l-am sarutat mai-mai sa-l inabus si i-am spus ofiterului:
"Uite dom'le cat sunt de hotarata! M-am hotarat brusc! Marita-ma!"
Ne-a dat si certificat de casatorie :)) Pe el scria: Termen de valabilitate: 1 zi.
Si ca sa pecetluim casatoria noastra, ne-am facut si o fotografie..... O mai am si acum. 
Noi doi, sarutandu-ne intr-o imensa inima rosie.
Sa mai zica cineva ca nu-s romantica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu