Faceți căutări pe acest blog

28 ianuarie 2010

Efectele gerului

Am luat-o putin razna, dar temperatura-i in crestere. Am sanse sa-mi revin! :))

 

Da’ ce frig și ger, măi frate!

Am înghețat pe jumătate.

Baba Iarna nu se joacă

M-a umplut de promoroacă

Și mi-a pus steluțe-n plete

Ca la fetele cochete.

Nasul mi s-a făcut roșu

Precum creasta lu’ cocoșu’ :))

Frigul mi l-a înroșit

Zici c-am băut și m-am pilit.

În obraji mi-a pus bujori

Să fiu dragă la feciori.

Dala cât sunt de-nghețată....

De iubit....las’….altădata!  :D

 


Nu fiți prea critici cu mine. Versurile astea le-am potrivit la repezeala, in drum spre birou, când gerul îmi pișca obrajii și singurul meu gând era: să uit de frig!!!!

Așa că, vă rog, fiți blânzi, lăsați bulgării jos și nu aruncați după mine :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu