Faceți căutări pe acest blog

20 ianuarie 2010

Visand cu ochii deschisi... (2)

Hai sa va mai povestesc un "vis" de-al meu. Unul din visele mele ...rele :D 
Nu stiu daca v-am mai spus, dar nu-s intotdeauna o fata buna si n-am intotdeauna numai vise frumoase ;-)
Asa... "visul" asta il am de cate ori sunt in trafic.  Sunt atatia soferi care nu-si merita carnetul, incat cineva (si n-ar fi rau sa fiu eu aceea :)) ) trebuie sa-i puna cu botul pe labe. Nesimtiti, inconstienti si iresponsabili. Visez sa am o masina mare...un Hammer, ori macar un Pathfinder si sa-mi fac singura "dreptate" pe sosea. Sa le pot da cate-un bobarnac (fara a-mi afecta decat bara din fata ori din spate) cu ditamai masina si sa-i bag putin in sperieti! Ba mai mult, sa-i mai pun si la cate-o cheltuiala binemeritata, sa invete minte ca orice greseala se plateste. Sa-i fac putin sa tremure si poate sa constientizeze ca viata nu-i o joaca.
A nu se intelege de-aici ca vreau sa fiu spaima soselelor, ci spaima celor care se cred spaima soselelor  :))  cei care gandesc in genul... "Am masina mea, si-s smeker cu ea, prostii sa se traga, sa ma bag in seama"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu