Faceți căutări pe acest blog

6 ianuarie 2010

O seara de neuitat

Mi-am adus aminte azi de-o întâmplare hazlie, care m-a amuzat atunci când s-a întâmplat, și continuă să mă amuze și acum, ori de câte ori mi-o amintesc. Întâmplarea s-a petrecut în urmă cu vreo șase ani.
Ne venise nouă într-o seară să ieșim într-un club, cu mai mulți prieteni. Era un club care ne plăcea (mie și lui iubi), așa că ne-am dus prietenii într-acolo. Un loc select, cu lume puțină și bună, muzică frumoasă, atmosferă plăcută.
Am băut noi ce am băut, am stat cât am stat la masă, dar la un moment dat - cum muzica era foarte bună - nouă fetelor ni se făcuse chef de dans (nu eram decât două fete la masă). Am tras cât am tras de baieți să vina și ei să dansăm, dar deh….se țineau bine de sticle și nu i-am putut lua de lângă ele.
Nu-i nimic… Dacă nu vor ei, vrem noi. Am plecat spre ringul de dans, care era într-o a 3-a încăpere, la capătul localului.
Nu erau foarte mulți la dans, vreo 15 maxim 20 de persoane. Începem noi să dansăm, să ne unduim, să ne bâțâim, să aruncăm priviri languroase în jur. Mă uit la un tip, văd că nici nu-mi dă atenție. Mă uit la al doilea, la fel. Mă uit de la unul la altul și, spre surprinderea mea, constat că mi se întâmplă ceva ce nu mi s-a mai întâmplat niciodată: să dansez și să nu atrag nici măcar o privire :)))  Văd un tip drăguț dansând în fața mea și mă uit insistent la el, foarte nedumerită de dezinteresul din jur. Abia atunci constat ca dansa față în față cu un altul, privindu-se drăgăstos în ochi și că la un moment dat, unul dintre ei,  îl prinde drăgăstos de fund pe celălalt.
Mă uit repede în jur… și în sfârșit îmi dau seama de adevăr. Toți…da’ toți… erau baieți… și toți erau homosexuali :D
Gata… îmi trecuse și cheful de dans… imi trecusera si nedumeririle, iar orgoliul meu isi reintrase in drepturi… eu aratam la fel de bine ca intotdeauna, dar nu aratam cui trebuie. :)))
Ne-am reîntors la masă, le-am povestit baieților, care au facut un mișto teribil pe seama noastră și-au râs, și-au râs, pana au fost nevoiți să mearga la baie, când a fost rândul nostru, al fetelor să râdem  :D  pentru ca wc-ul era lângă ringul de dans al homosexualilor. Mergeau baietii nostri tot cate doi la baie, sa creadă homosexualii că-s pereche și să nu se trezeasca cu o mâna pe fund :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu