Faceți căutări pe acest blog

17 ianuarie 2010

Visând cu ochii deschiși

Am sa va povestesc unul din “visele” mele, pe care-l visez cel mai des.
Visul incepe de obicei pe strada, cand trec pe langa o librarie. Vad cartile aranjate frumos in vitrina, zaresc rafturile pline de carti prin fereastra vitrinei… si-atunci, visul incepe.
Visez ca ma intorc noaptea la locul cu pricina, dau o spargere, patrund in librarie si iau de-acolo tot ce-mi doresc. Carti… multe carti… golesc rafturi intregi de carti. Le duc pe toate acasa, mormane de carti, luate la intamplare si abia acolo, in liniste, fac un inventar detaliat sa vad cat si ce-am furat :-)) Si ma cuprinde asa o bucurie, incat ma trezesc si-mi dau seama ca n-as fi niciodata in stare sa sparg un magazin  sau sa fur ceva. :-((
Trec zilnic pe langa o multime de magazine… dar visul acesta, sa fim bine intelesi, il am numai si numai cand trec pe langa librarii. N-as sparge nici un alt fel de magazin, nici macar de bijuterii, cu toate ca ador bijuteriile si au o valoare mult mai mare decat cartile. Dar pentru mine, nimic nu valoreaza mai mult decat o biblioteca plina de carti :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu